10 maart 2013

De voorbije werk

Heb ik mijn uiterste best gedaan om zo weinig mogelijk uit te geven tot ik donderdagochtend in alle vroegte met manlief naar de spoed mocht rijden. Hij had een aanval van jicht in zijn grote teen ( nooit eerder gehad) waardoor er opeens grote apothekerskosten bij kwamen.

 ik gaf dus deze werk uit :

Hema :                  1,75 €
lidl :                    24,30 €
Turks brood :        0,60 €
Broodzakken:         4,38€
Kattenvoer :          11,58€ (goedkoop voer lusten ze niet )
Action:                  10,41€
Parkeerkosten:        2,00€
Slager:                       10€
Gamma:                    12€
Apotheek:                 69€
Kapper:                     10€
Aldi :                         45€

-------------------------------
Wat komt op een totaal van :  200,42€
Veel te veel natuurlijk, maar ja het is nu eenmaal zo.




1 opmerking:

  1. Als je echt inzicht wilt hebben in hoeveel je uitgeeft aan boodschappen, zou ik werken met rubrieken en niet waar je iets gekocht hebt.
    Zo valt boodschappen (aldi, brood, lidl , slager, misschien de action anders splitsen) allemaal in één rubriek. Dan heb ik een rubriek auto, dieren, zakgeld, kapper, stappen (dus een kopje koffie in de stad valt hier ook onder), cadeau's. Als je dan je geld wat je uitgegeven hebt onderverdeeld heb je meer duidelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen